tiistai 24. marraskuuta 2009

Lissabon kutsuu!

Kesiviikkona olisi lähtö Lissaboniin ja mun kurkku on kokoajan kipeämpi! Ei voi olla totta.. Pakko oli silti mennä tänään salille, ku mieli teki niin kovasti :D Tiedän, ettei se ole järkevää, mutta välillä oon vaan niin itsepäinen. Oli vaan aika tuskallinen treeni, koska erehdyin laittamaan pinkin treenipaidan päälle. Paidassa ei ollut mitään vikaa, mutta sali oli ihan täynnä - ja mä olin sattumalta AINOA tyttö siellä! Ei kauheesti pystynyt piiloutumaan mihinkään nurkkaan, kun mun pinkki paita ja blondit hiukset erottu massasta aika hyvin.. mua niin hävetti. Päädyin soutamaan soutulaitteella 40 min ja polkemaan vähän pyörällä ennen kun lähdin pois. Ei ollut pokkaa mennä nostelemaan painoja.. No, huomenna on onneksi bars training. Ja ens kerralla sit musta paita päälle ;)

Lissabonin reissu on siis to-su. Lähtöaika varmistui tänään, lähdemme 1.30 keskiviikkoyönä. Ensin yksi yö Extremadurassa, jossa vierailemme Caceressa ja Meridassa. Sen jälkeen kaksi yötä Lissabonissa. Lissabonissa meillä on juhlat, joissa on kaikki me Valencian ja paikalliset Lissabonin erasmukset, joten meitä on noin 250-300. Kaikki matkat tehdään bussilla, joten melkoisen rankka reissu tulossa. Täytyykin huomenna nukkua vähän varastoon, jos ei bussissa pysty nukkumaan.

Täällä oli viime yönä ihan sairaan kylmä ilma! Mun huoneessa oli aamulla varmaankin pakkasta, siltä se ainakin tuntu. Täytyy vissiin uhrata se 20-40 euroa siihen lämmittimeen, koska muuten mä olen koko ajan kipeenä!

Nyt täytyy lähteä luennolle, huominen menee pakatessa ja pyykätessä. Joten palaan varmaan vasta ensi viikolla!

1 kommentti:

  1. Jee, hauskaa Lissabonin reissua!! Se on IHANA kaupunki! :))))

    Ja terkkuja Hong Kongista. Oli aivan mielettömän ihana reissu. :) Kerron lisää vaikka Skypessä.... ;)

    VastaaPoista